Istorijat Milke

120 godina
nežnih trenutaka

1826

Filip Suhard je počeo da pravi čokoladu „Suchard“ u svom rodnom gradu Serijer nadomak Nojenburga u Švajcarskoj.

1901

Rođenje Milke:

19. marta registrovan je naziv „Milka“ kao ime brenda. „Milka“ je kovanica reči mleko (nem. Milch) i kakao (nem. Kakao). Te iste godine prva Milka čokolada je zapakovana u prepoznatljivi ljubičasti omot.

1913

Popularnost Milke raste sve više. Godine 1913. proizvedeno je 18 puta više čokolade u fabrici u Lorahu nego 1880.

1922

Milka logo sada je veći i zlatne boje.

1926

Milka počinje da proizvodi sezonske proizvode.

1950

Ambalaža Milka čokolade ponovo se menja: logo je sada bele boje, a pozadina ljubičaste.

1962

Milka logo postaje registrovani brend.

1964

Zvanično ljubičasta! Ljubičasta postaje zvanična boja brenda.

1972

Godine 1972. Young & Rubicam razvili su prvu Milka kravicu. Godinu dana kasnije ona postaje centralna reklamna figura Milka brenda.

1977

Milka postaje još veća! Od 1977. prave se velike table od 200 g i veoma velike table od 300 g.

1987

Milka se sada pravi i u obliku srca.

1988

Novi izgled Milke! Milka dobija novi dizajn i logo: kravica i Alpi su sada još istaknutiji.

1995

Milka postaje sponzor skijaških sportova. Milka kravica se prvi put pojavljuje na FIS Svetskom kupu u alpskom skijanju u Lijencu. To je Milku učinilo jednim od najpoznatijih sportskih sponzora.

2001

Milka slavi 100. rodjendan!

2007

Milka ti pomaže da misliš na okolinu. Od sada je dostupna u ekološkoj ambalaži od celofana koja zamenjuje alufoliju.

2011

Predstavljen je novi slogan kampanje: Usudi se da pokažeš nežnost.

2016

„Nežnost dolazi iznutra“ – novi slogan brenda govori o tome da je nežnost sakrivena u svakom od nas, baš kao i u nežnoj Milka čokoladi sa alpskim mlekom.

2018

Milka logo dobija novi izgled.

2018

Milka čokolade sada su dostupne u mat foliji. Nova ambalaža jasnije ističe raznovrsnost Milka asortimana. Poleđina sa spiskom sastojaka i hranljivim vrednostima u većem fontu potrošačima pruža sveobuhvatne informacije o proizvodima.

2019

Milka nabavlja celokupnu količinu kakaoa potrebnog za proizvodnju čokolada preko programa održivosti koncerna Mondelez International pod nazivom Cocoa Life.